معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان از برگزاری هفته فرهنگی لرستان در تهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛"سید سعید شاهرخی" در جلسه کارگروه بانوان و خانواده لرستان گفت: توجه ویژه به مسئله بهره‌وری نیروی انسانی بانوان یکی از مقوله‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌ها و طرح‌های گسترده مؤسسه مه‌بانو در زمینه حجاب و عفاف و مُد و لباس و تاکید بر نقش حمایتی دستگاه‌ها از این مؤسسه خاطرنشان کرد: کلیت طرح این مؤسسه مورد تصویب کارگروه قرار می‌گیرد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز کمیته این طرح را تشکیل دهد.

شاهرخی در پایان اظهار کرد: در هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دولت در پارک زیباکنار خرم‌آباد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و مراسم هفته فرهنگی استان نیز روز ۲۲ شهریور برگزار می‌شود و نمایشگاه ظرفیت‌های لرستان در پارک آب‌وآتش تهران برپا خواهد شد.

وی با تاکید بر این که لازم است از ظرفیت سمن‌ها و مؤسسات مردم نهاد استفاده شود، افزود: به سازمان‌ها و مؤسسات مردم نهادی که در جهت ارتقاء جایگاه اجتماعی بانوان فعالیت می‌کنند باید بهای بیشتری داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: در شرایط کنونی شاهد هستیم که بیگانگان با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند روزانه یک مُد لباس را وارد بازار می‌کند و همین امر نقش دستگاه‌ها و مسئولان و مردم را بیشتر می‌کند.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار