با واحدهای صنفی که بدون مجوز در ماه مبارک رمضان اقدام به فعالیت کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با اعلام این خبر گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد با روزه خواران اساس فعالیت ناجا و دستگاه های مرتبط است.
سرهنگ رضا محمدزاده افزود: با روزه خوارانی که در انظار عمومی اقدام به روزه خواری کنند، برخورد خواهد شد اما برای آن دسته از افراد و مسافرانی که به نوعی معذوریت در روزه خواری دارند تسهیلات ایجاد کردیم.
وی گفت: برای این امر به هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز اقامتی – پذیرایی محورهای مواصلاتی و پایانه های باری استان که در طول سال تخلف نداشتند، مجوز فعالیت در ایام ماه مبارک داده می شود.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان همچنین از اجرای گشت های مشترک محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی خبر داد و افزود: همه واحدهای صنفی زیر ذره بین نظارت دستگاه های مرتبط قرار خواهند گرفت.
سرهنگ رضا محمدزاده گفت: آن دسته از مراکزی که مجوز فعالیت دارند نیز موظف هستند فقط به مسافرانی که در آنجا اسکان دارند، خدمات ارائه کنند و ارائه خدمات به افراد بومی تخلف محسوب می شود.
وی نظارت بر نرخ های مصوب از سوی واحدها و رعایت قوانین و مقررات بهداشتی را از دیگر برنامه های اداره نظارت بر اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
سرهنگ رضا محمدزاده افزود: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با سامانه های شبانه روزی 110ناجا، 2183484پلیس نظارت بر اماکن عمومی، 2183506 گشت پلیس امنیت اخلاقی و 2183500ستاد خبری تماس گیرند.
وی همچنین سامانه 190 را پل ارتباطی مردم با مسولان بهداشت درباره امنیت و سلامت مواد غذایی اعلام کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.