معاون مديركل و رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان تربت حيدريه از رفع تصرف 6.5 هكتار از اراضي ملي در سال گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ايمان مقيد با اشاره به لزوم حراست از بيت المال، حفاظت از اراضي ملي را از اصلي ترين وظايف ادارات راه و شهرسازي برشمرد و افزود: خوشبختانه اين اداره توانسته با پيگيري هاي متعدد قضايي نسبت به آزاد سازي 65 هزار مترمربع از اراضي ملي در سال گذشته اقدام نمايد.

وي گفت: در فروردين ماه سال جاري نيز در جريان دو پرونده حقوقي مطرح در محاكم قضايي شهرستان، حكم خلع يد و قلع و قمع مستحدثات 20 هكتار از اراضي دولتي رباط سفلي شهرستان پس از 3 سال پيگيري متوالي، صادر گرديده كه با قطعيت يافتن احكام مذكور نسبت به آزادسازي اين اراضي نيز اقدام خواهد شد.

معاون مديركل و رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان تربت حيدريه ضمن اخطار جدي به زمين خواران، برخورد قاطع با پديده زمين خواري را از اولويت هاي كاري اين اداره عنوان و خاطرنشان كرد: با نصب تابلو در اراضي ملي، اطلاع رساني لازم و ابلاغ اخطاريه به اشخاصي كه قصد تعرض و تصرف اراضي ملي را داشته اند و همچنين گشت زني مرتب روزانه در طي سه سال گذشته، ضمن برخورد جدي با متصرفين، اجازه هيچ گونه تصرفي در اراضي ملي حتي به اندازه يك متر به متخلفين داده نشده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.