درویش: پادوانی و پریرا به کار فرکی نمی آیند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: 2 بازیکن برزیلی فصل گذشته سپاهان به دلیل قیمت بالا، مد نظر حسین فرکی قرار ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با رادیو جوان درباره احتمال جذب لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی بازیکنان برزیلی سپاهان از سوی باشگاه سایپا گفت: در فصل نقل و انتقالات بازار شایعه داغ است. اگر این گونه نباشد حوصله مردم سر می رود. حسین فرکی بیشتر روی بازیکنان جوان ایرانی که از لحاظ اخلاق و استعداد شایسنتگی داشته باشند، نظر دارد و تاکنون برای جذب این 2 بازیکن برزیلی درخواستی نداشته است.
 
وی افزود: از طرفی قیمت پادوانی و پریرا بالا است و فرکی  همان گونه که گفتم چنین درخواستی به ما نداده است. البته اگر بازیکن باتجربه ای وجود داشته باشد که به کار فرکی بیاید، دلیلی برای جذب نشدن وی وجود ندارد.  لیست بازیکنان مد نظر فرکی ابتدا باید در هیئت مدیره باشگاه سایپا بررسی شود اما باور کنید خود فرکی اعلام کرده بازیکنان گرانقیمت خارجی چندان به کار وی نمی آید. ما دوست داریم سایپا در لیگ شانزدهم تیمی یکدست داشته باشد که در این میان از چند بازیکن باتجربه هم استفاده خواهیم کرد. 
 
 درویش درباره این که آیا فرکی قولی برای کسب سهمیه آسیا به مسئولان سایپا داده یا خیر، اظهار کرد: : وی در برنامه خود گفته که در صورت فراهم شدن شرایط در سال اول برای کسب سهمیه آسیا تلاش خود را به کار می گیرد و ما هم در صدد هستیم خواسته های فرکی را به بهترین شکل برآورده کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره احتمال انتقال مهدی ترابی به سرخابی های پایتخت اظهار کرد: هر تیمی برای نتیجه گیری به ابزار نیاز دارد. ضرورتی نمی بینیم که بازیکن با اخلاقی مانند مهدی ترابی را از دست بدهیم و به دنبال جایگزین وی بگردیم. سایپا قصد حفظ ترابی را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار