معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال بیش‌ از 30 هزار کلاس اولی به مراکز سنجش سلامت معرفی می‌شوند.

کلاس اولی های همدانی سنجش سلامت می شوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسین بهرامی‌نوید با اشاره به نزدیک شدن به زمان ثبت نام نوآموزان کلاس اولی در همدان اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد دانش‌آموزان ابتدایی در همدان، پیش‌بینی ما برای سال تحصیلی جدید این است که سه درصد افزایش ثبت‌نامی داشته باشیم.


وی از پیش‎بینی وجود بیش از 30 هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی آینده در استان خبر داد و افزود: این تعداد دانش‌آموزان برای انجام طرح سنجش سلامت دانش‌آموزی به مراکز و پایگاه‌های سنجش سلامت معرفی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: دوره‌های آموزشی برای عوامل برگزارکننده طرح سنجش در حال برگزار است تا بتوانیم با کمک گرفتن از این نیروهای متخصص دانش‎آموزان را به لحاظ روحی و جسمی ارزیابی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سنجش سلامت دانش‌آموزان بعد از پایان امتحانات دانش‌آموزان آغاز خواهد شد.

بهرامی‌نوید یادآور شد: اکیپ‌های سیاری سنجش سلامت نیز برای دانش‌آموزان مناطق محروم و عشایری در نظر گرفته شده که بعد از 45 روز دوم تابستان به محل‌ها مراجعه و سنجش دانش‌آموزان را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به ثبت نام بقیه مقاطع ابتدایی در همدان گفت: ثبت‌نام بقیه‌ دانش‌آموزان دوره ابتدایی به شکل خودکار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.