فومنی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تابوی دوقطبی بودن شکسته شد/ کاندیدای مستقل وزن مجلس را به چالش کشیدند

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: کاندیدای مستقل، وزن مجلس را به چالش کشیدند و تابوی دوقطبی بودن شکسته شد.

محمد زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مشی میانه‌روی در کسب کرسی‌های هیئت رئیسه مجلس دهم  پیروز شد اظهار داشت: جریان سوم که همان میانه‌روها، مستقلین و اعتدالی‌ها هستند، توانستند ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم را تعیین کنند.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به اینکه عارف در انتخابات هیئت رئیسه موقت مجلس دهم نتوانست آرای لازم را بدست آورد، اظهار داشت: لاریجانی با درایتی که داشت توانست رای همه جناح‌ها برای تصدی کرسی ریاست مجلس را بدست آورد و از سوی دیگر انتخاب وی نشان از بلوغ سیاسی نمایندگان بود.

وی با بیان اینکه بیشتر اعضای هیئت رئیسه مجلس دهم را جریان سوم تشکیل می‌دهد تصریح کرد: در همین رابطه می‌توان به سرلیست جریان سوم در تهران و قم که به ترتیب علی مطهری و علی لاریجانی بودند اشاره کرد.

فومنی با تاکید بر اینکه درایت جریان سوم در انتخابات این دوره مجلس و همچنین انتخاب اعضای هیئت رئیسه بیشتر از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان بود، افزود: کاندیدای مستقل وزن مجلس را به چالش کشیدند و به هر دو جناح ثابت کردند که دیگر هیچ کدام اکثریت اعضا را در مجلس ندارند و این جریان سوم است که می‌تواند تعادل را بین دو طرف ایجاد کند. 

فومنی با تأ‌کید بر اینکه تابوی دوقطبی بودن در مجلس دهم شکسته شد اظهار داشت: اینکه دو قطب بتوانند برای همه جریان‌ها تصمیم بگیرند دیگر معنایی ندارد و این بار جریان سوم است که پتانسیل بالایی برای اداره کشور و حل مشکلات مردم دارد. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار