این مجتمع فرهنگی زیر نظر موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) دامغان و در زمینی به مساحت 2400 متر مربع افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه هر فردی با توان خود یک خیر است، افزود: پرداختن به امور خیر و عام المنفعه در ایران اسلامی قدمتی تاریخی دارد و این مهم نشان از فرهنگ غنی این مرز و بوم است.
علیرضا ایزدپور افزود: ماه شعبان بهترین فرصت برای خودسازی و رشد و تعالی انسان ها است.
وی تصریح کرد: این سازمان با هدف حمایت از کودکان و بانوان بی سرپرست، معلولان، نیازمندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تشکیل شده و مشارکت مردمی برای احداث واحدهای مسکونی، تجهیزات و هزینه های تحصیلی این قشر از جامعه ضروری است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: موفقیت بهزیستی در سایه خرد جمعی می باشد و مهمترین شاخصه حضور خیرین را اعتماد و صداقت در کار کارکنان، موسسات و مراکز بهزیستی دانست.
وی با اشاره فعالیت های خداپسندانه موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) از متولیان این امر که با ساخت چنین مجتمعی موجب شادی دل مردم محروم و نیازمند شده اند تقدیر کرد.
این مجتمع فرهنگی زیر نظر موسسه خیریه چهارده معصوم (ع) دامغان و در زمینی به مساحت ۷۰۲ متر مربع و زیر بنای دو هزار و ۴۰۰ متر در پنج طبقه شامل دو تالار پذیرایی، مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست، مهد کودک و آشپزخانه مرکزی است.
انتهای پیام / د

برچسب ها: افتتاح ، مجتمع ، خیریه ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار