اگر روزی از من می پرسیدند که دوست داشتی در کدام نقش یا کدام فیلم سینمای ایران بازی می کردی بدون شک به نقش خانم مژده شمسایی در «سگ کشی» اشاره می کردم.

نیکی مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جلسات فیلمنامه‌خوانی «فیلم‌هایی که دوست داشتیم» گفت: این کار برای اولین بار انجام می شود و بیشتر به فیلم‌های قدیمی و ماندگاری که جزو تاریخ سینمای ایران محسوب می شوند، می‌پردازد و در واقع تلفیقی از تئاتر و سینما است. قسمت هایی از فیلم دیده می شود و در بخش هایی که دیالوگ‌ها پررنگ‌تر است فیلمنامه خوانده می‌شود. 

بازیگر «نقطه کور» در خصوص تجربه شخصی خود در خوانش یکی از نقش‌های فیلم «سگ کشی» در این جلسات فیلمنامه‌خوانی اظهار داشت: اگر روزی از من می پرسیدند که دوست داشتی در کدام نقش یا کدام فیلم سینمای ایران بازی می کردی، بدون شک به نقش خانم مژده شمسایی در «سگ کشی» اشاره می کردم که خوشبختانه با خوانش کاراکتر «گلرخ کمالی» به نوعی این اتفاق برای من افتاد؛ تجربه بسیار سختی بود چون باید ریتم و حس فیلم حفظ و همزمان دیالوگ‌ها هم درست خوانش می شد اما فکر می کنم اتفاق جذاب و جالبی است که برای من پر از درس بود و بازخوردها و کامنت های خیلی خوبی هم از مردم عزیزی که اجرا را دیده بودند دریافت کردم.

وی افزود: آن هایی که فیلم را دیده بودند یک حس نوستالژی برایشان بوجود آمد و خیلی ها حتی از دوستان خود من بعد از اجرا دوباره در خانه فیلم را دیدند و در واقع این اتفاق سبب شد که با مروری بر فیلم های ماندگار سینمای ایران، از تک تک عزیزانی که در این فیلم ها بازی کرده یا در تولیدشان نقشی داشته اند، یاد شود.

مظفری در بخش پایانی صحبت‌هایش بیان کرد: تمام درآمد حاصل از این کار برای کمک به زنان بی بضاعت سینما و تئاتر هزینه خواهد شد؛ برای کسانی که در سینما و تئاتر فعالیت داشتند و امروز به نحوی کم کار و یا حتی بی کار شده اند؛ تاکنون بخش قابل توجهی از همکاران ما با پیوستن به پرو‍‍ژه «فیلم هایی که دوست داشتیم» از این حرکت خیر حمایت کردند و امیدوارم همکاران دیگر هم به جمع ما بپیوندند تا این فیلمنامه خوانی ها پررنگ تر ادامه پیدا کند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار