معاونت توسعه وزارت ارتباطات:

ياد امام (ره) و هدايتهاي مقام معظم رهبري رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

راسخ با اشاره برگزاري هر ساله اين مراسم با حضور مديران و كاركنان وزارت ارتباطات از زنده ماندن انقلاب مدیون رهنمود های رهبری و یاد امام (ره) دانست.

ياد امام (ره) و هدايتهاي مقام معظم رهبري رمز ماندگاری انقلاب اسلامی به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راسخ معاونت توسعه مديريت، هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه مراسم تجديد بيعت مديران و كاركنان اين وزارت با آرمان هاي امام راحل (ره)، كه صبح سه شنبه (11 خرداد) درمرقد مطهر بنيانگذار انقلاب اسلامي صورت گرفت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش مركز روابط عمومي وزارت ارتباطات،‌ راسخ معاونت توسعه مديريت، هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تسليت فرا رسيدن ايام سوگواري ارتحال امام راحل گفت: امام عزيز پايه گذار حكومتي مردمي و ديني بود كه استقلال و آزادي ويژگي هاي اصلي آن به شمار مي رود. وي افزود: انقلاب اسلامي ميراث گرانبهاي امام عظيم الشان است كه پاسداري از آرمانهاي آن بر دوش همه دلدادگان به امام و شهداء است.

وی با اشاره برگزاري هر ساله اين مراسم با حضور مديران و كاركنان وزارت ارتباطات گفت: در وزارت ارتباطات سعي مي كنيم نام و ياد امام و شهداء را زنده نگهداريم و امروز نيز به پاس ارج نهادن به آرمانهاي امام و نعمت بزرگي كه ايشان در طول زندگي پربركت خود بر ما به يادگار گذاشتند در حرم ايشان به منظور تجديد بيعت گرد آمديم.

معاونت توسعه مديريت، هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات شخصيت قاطع و تاثيرگذار امام راحل را جهاني ارزيابي كرد و گفت: به نظر من امام متعلق به يك كشور يا يك مذهب و دين نيست بلكه ايشان با ايستادگي در مقابل طاغوت و پافشاري بر مقاومت در مقابل استكبار  به يك چهره جهاني تبديل شده اند و امروز دنيا براي امام احترام خاصي قايل استراسخ در پايان با گراميداشت ياد و خاطره همه شهداء و از جمله شهيدان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: رمز ماندگاري انقلاب ما تاكنون زنده نگهداشتن نام و ياد امام راحل و رهبري داهيانه مقام معظم رهبري بوده و ما نيز و همواره با تبعيت از ولايت پاسدار خون شهداء باشيم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار