یارانه تولید با رویکرد توسعه صادرات پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خرمشهر گفت:یارانه واحدهای تولیدی در سال جاری در چارچوب سیاست های دولت و فرمایشات مقام معظم رهبری و با رویکرد صادراتی شدن محصول پرداخت می شود.

علی یزدانی افزود: برای برخی واحدهای شهرک صنعتی خرمشهر که از سوی بانک تملک شده و یا در دست تملک است، باید برنامه ریزی و اقدام عاجل کرد.

وی  با تشریح برنامه های دولت در سال جاری در خصوص حمایت از صنایع به ویژه موضوع پرداخت یارانه ، گفت:مشوق هایی در این زمینه برای واحدهای صنعتی پیش بینی و حمایت هایی در قالب صندوق های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در قانون بودجه سال جاری مصوب شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:در شهرک های صنعتی خارج از محدوده مناطق آزاد از هشت تا 13 سال و در مناطق کمتر توسعه یافته نیز پنج تا هفت سال معافیت های مالیاتی پیش بینی شده و در تامین نیرو و استفاده از معافیت پرداخت حق بیمه کارفرما ساز و کارهایی مصوب شده است.

یزدانی گفت:آمار و اطلاعات واحدهای فعال، راکد و نیمه فعال و تعطیل به معاونت وزارت صنعت رسیده است و گروه کارشناسی مسئول با اعزام به شهرستان ها، مشکلات واحدهای تولیدی را به صورت ویژه پیگیری می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.