معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: بایستی با برنامه ریزی منسجم در جهت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های اهل بیت(ع) حرکت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین حسینی در نخستین جلسه کارگروه مشترک آستان قدس رضوی و صداوسیمای خراسان رضوی افزود: با تسهیل حضور اصحاب رسانه، زمینه بهره مندی از فضای ملکوتی حرم مطهر امام رضا(ع) را از طریق امواج رادیویی و تلویزیونی برای عاشقان و دلدادگان اهل بیت(ع) فراهم نماییم.
وی گفت: ماه مبارک رمضان، فرصت مغتنمی است تا با همدلی، همکاری مشترک و تعاون برای تولید برنامه های کیفی، فاخر و عمیق و پخش آن از رسانه ملی های، زمینه استفاده هرچه بیشتر مردم شریف ایران اسلامی از معارف والای اهل بیت(ع) فراهم شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: ظرفیت بی نظیر بارگاه منور رضوی و جریان فرهنگی مداومی که در عمده ساعات شبانه روز و با حضور شخصیتهای فرهیخته و دانشگاهی، سخنرانان و مداحان برجسته کشوری در حرم مطهر وجود دارد میتواند به صداوسیما کمک شایانی نماید تا سبک زندگی اسلامی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است را در جامعه تحقق بخشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: فصل مشترک بین صدا و سیمای جمهوری اسلامی و آستان قدس رضوی، ولایت و حرم نورانی امام رضا(ع) است و بایستی با ایجاد یک تعامل مستمر و سازنده قلوب مردم را بیش از گذشته به این منبع حقیقت و معنویت نزدیک تر کنیم.
وی با اشاره به فعالیت های بی نظیر آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: فعالیت ها و برنامه ریزی های فوق العاده ای در حوزه های قرآنی و معرفتی در این مجموعه عظیم اجرا خواهد شد که در هیچ کجای کشور نظیر آنرا نمی توان یافت .
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: بدون شک برگزاری جلسات مشترک مدیران و بدنه کارشناسی آستان قدس رضوی و صداوسیما می تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند و اسلام ناب برگرفته از قرآن و عترت را به جهانیان معرفی نماید.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار