سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان از ارائه ۱۱۰ برنامه عملیاتی برای بهره مندی از ظرفیت ها ی قزوين خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ ملكی گفت : اصلاح الگوی کشت، تامین زیرساختها، تعامل بیشتر کارآفرینان با مدیران، تدوین سند آمایش سرزمین، تولید عکس، فیلم مستند، گزارش خبری، در برنامه ها پیش بینی شده است.

وی افزود : بزودی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان راه اندازی خواهد شد که این کار در تسریع امور توسعه و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی نقش مهمی خواهد داشت و شرایط سرمایه گذاری را تسهیل می کند.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان افزود: تدوین کتاب فرصت های سرمایه گذاری و کتاب پاسخ به سوالات سرمایه گذاران باید در دستور کار قرار گیرد و با ایجاد ارتباط بیشتر بین شرکت های دانش بنیان و صنعت، کشاورزی، گردشگری و دانشگاهها، پارک علم و فنآوری، می توانیم همه ظرفیت های خود را فعال کنیم.

وی با بيان اينكه ۱۱۰ اولویت سرمایه گذاری در استان قزوین شناسایی شده است گفت : حمایت از احداث هتل در استان، توسعه مناطق نمونه گردشگری، پیگیری متروی هشتگرد به قزوین، تبدیل کاروانسرای هجیب و آوج به پردیس گردشگری، احداث مجتمع تفریحی در آبگرم، توسعه هتل مرمر قزوین از اولویت های شناسایی شده برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

وی گفت: با استفاده از ایده ها و طرح های نخبگان، کارشناسان امیدواریم بتوانیم بستر خوبی برای اجرای طرح های پیش بینی شده فراهم کنیم و سرعت توسعه استان را شتاب بخشیم.
انتهای پيام/


  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.