نایب رئیس اول مجلس با رد تصور رای تمام نمایندگان آذری زبان به خود گفت: برخی از آن‌ها اصرار داشتند نماینده‌ای به بنده رای ندهد.

امروز هیئت رئیسه متعادل‌تر شد/ تصور ارائه رای تمام نمایندگان آذری زبان‌ به بنده اشتباه است"مسعود پزشکیان" نایب رئیس اول مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم طی انتخابات امروز متعادل‌تر شد، گفت: امیدوارم با تعامل هرچه بیشتر مشکلات مردم را بهتر دیده و برای آن راه حل پیدا کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در واکنش به انتخاب نواب رئیس از میان لیست امید نیز گفت: این انتخاب تنها نتیجه رای فراکسیونی نبوده است زیرا برخی نمایندگان به صورت مستقل و براساس شاخص‌های خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

پزشکیان تاکید کرد: اگر تنها این انتخابات براساس رای فراکسیونی انجام می‌شد باید آقای عارف رئیس مجلس بود لذا مجلس مجموعه‌ای از نظرات است.

نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به اینکه رای بالای خود را در دو نوبت انتخابات موقت و دائم هیئت رئیسه در چه می‌بیند، گفت: این رای نتیجه شناخت نمایندگان مجلس از بنده بوده است.

وی در واکنش به بحثی مبنی براینکه گفته می‌شود تمام نمایندگان آذری زبان به وی رای داده‌اند، تصریح کرد: در میان نمایندگان آذری زبان تعدادی هستند که هیچگاه به بنده رای نمی‌دهند و حتی اطلاع دارم که برخی از آن‌ها طی جلسه‌ای خواسته بودند که نمایندگان به بنده رای ندهد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو بیان داشت: لذا تصور آنکه تمام نمایندگان آذری زبان‌ در مجلس به بنده رای داده‌اند، اشتباه است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار