مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از آماده سازی 24 بقعه متبرکه استان اردبیل برای میزبانی زائران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت الاسلام اکبر قیامی گفت: 24 بقعه متبرکه شاخص استان از جمله 9 بقعه در اردبیل، 6 بقعه در خلخال، 5 بقعه در مشگین شهر و 4 بقعه در شهرستان گرمی در دست آماده سازی هستند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای در بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار خواهد شد که از جمله آنها می توان به محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و نخبگان قرآنی استان اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: 8 محفل انس با قرآن کریم با حضور نخبگان قرآنی استان، 4 محفل با حضور قاری بین المللی از کشور مصر، 15 جلسه ترتیل خوانی و جزء خوانی و 10 جلسه تفسیر قرآن برگزار می شود.

حجت الاسلام قیامی گفت: محافل نورانی انس با قرآن کریم از دیگر برنامه هایی است که برگزاری آن برای ماه رمضان امسال در بقاع استان از جمله امامزاده صالح (ع)، سید صدرالدین و سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: در جهت عطرآگین شدن فضای جامعه با کلام الهی، اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم نیز با آغاز ماه مبارک رمضان به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.