ترویج و نشر فرهنگ قرآنی و بهینه‌سازی اوقات جوانان با بهره‌گيري از مفاهيم قرآن‌ هدف مؤسسه قرآنی تجلی نور دل‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر مؤسسه قرآنی تجلی نور دل‌ها، با اظهار به اینکه هدف این مؤسسه از برگزاری دوره تابستانه ترویج و نشر فرهنگ قرآنی و بهینه‌سازی وقت جوانان با بهره گيري از مفاهيم قرآن كريم است، افزود: ثبت نام این دوره از ۱ خردادماه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت کلاس‌ها ادامه می‌یابد.

سید عادل شبیبان‌پور، با اشاره به اینکه این دوره از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد، افزود: این دوره ویژه آقایان و بانوان در تمامی سنین برپا مي‌شود. همچنين دوره‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید مقدماتی و کلاس‌های هنری و فرهنگی در این دوره به قرآن‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی تجلی نور دل‌ها تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۵۰ قرآن‌آموز در این کلاس‌ها شرکت کنند كه آموزش به این قرآن‌آموزان توسط ۴ مربی صورت خواهد گرفت و در پایان این دوره به قرآن‌آموزان گواهی‌نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی تجلی نور دل‌ها اظهار داشت: در انتظار تأمین منابع مالی جهت برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با تربیت میلیونی حفاظ قرآن کریم هستیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.