ذوالفقاری: انتخابات مجلس دهم تبلور واقعی مدیریت پدیده‌های سیاسی بود

معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور گفت: پیشرفت و اقتدار کشور در گرو تأمین امنیت است و رابطه دو سویه ای بین تأمین امنیت و پیشرفت در عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی وجود دارد.

///////
به گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور امروز در همایش معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور گفت: انتخابات مجلس دهم تبلور واقعیِ قانونگرائی ، عقلانیت و مدیریت پدیده های سیاسی و اجتماعی بود و شایسته است که از این دستاورد بزرگ برای آینده استفاده کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به تمکین از قانون از سوی همه مسئولان برگزاری انتخابات، گروه های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: رعایت قانون از سوی همه طرف های حاضر در انتخابات موجب شد علیرغم وجود برخی زمینه ها، هیچ گونه تنشی در کشور ایجاد نشود و به امنیت هیچ خدشه ای وارد نگردد.

ذوالفقاری با تأکید بر لزوم رعایت قانون در تمام امور کشور گفت: در عین حال باید تلاش شود در حوزه های مختلف اجماع ایجاد شود تا در اجرای قانونی کارها با مشکلات کمتری مواجه شویم.

وی به رابطه دو سویه امنیت و مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت : اگر شرایط لازم در تمام زمینه ها وجود نداشته باشد امنیت خدشه دار می شود و در عین حال وجود امنیت نیز زمینه ساز پیشرفت در تمام موضوعات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار