تدابیر لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در طرح های سالم سازی دریا در فصل تابستان اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ جانشین فرمانده انتظامی کشور امروز در نشست بررسی طرح های سالم سازی دریا در رشت گفت: طرح های سالم سازی دریا یکی از بهترین و امن ترین مکان تفریحی برای گردشگران تابستانی است و تاکنون هیچ گونه آماری از غرق شدن در داخل این طرح ها گزارش نشده است.

سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه تابستان پارسال 44 نفر در گیلان و 84 نفر در مازندران در دریای خزر شدند، افزود: همه این افراد در خارج از طرح های سالم سازی دریا غرق شدند.

وی ارتقاء خدمات و بهبود عملکرد طرح های سالم سازی دریا را مستلزم تعامل سازنده همه دستگاه های مسئول اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس اقدامات تامینی و پیشگیرانه برای تضمین امنیت هموطنانمان به کار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در ادامه از بهبود همه شاخص های امنیتی در کشور در یک سال گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که  کشورهای اطراف ایران مملو از ناامنی است.

سردار مومنی با اشاره به 5 برنامه محوری پلیس در سال 95 گفت: مبارزه با مواد مخدر در حوزه ورود، توزیع و فروش، مبارزه با سرقت- قاچاق کالا و ارز، ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و کاهش تصادفات رانندگی 5 برنامه محوری پلیس در سال 95 است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.