نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد بر يكدستي سياستهاي علمي و پژوهشي در تمام واحدها و دانشكده هاي دانشگاه تاكيد نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آيت الله علم الهدي در ديدار با هیات رئیسه دانشگاه فردوسي مشهد از زحمات مديران دانشگاه در حوزه رفع مشكلات دانشجويي تقدير کرد وگفت : برخورد مسائل علمي دانشگاه بايد كاملا به دور از حساسيت هاي سياسي باشد.

وي همچنين بر در نظر داشتن مسائل ارزشي را در كليه فعاليتهاي علمي، آموزشي و فرهنگي تاكيد نمود.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد هم در این دیدارگزارش جامعي از دانشگاه ارائه نمود كه در آن به حضور جمعيت قابل توجه ايثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در جمع اعضاء هيئت علمي، دانشجويان و كاركنان دانشگاه اشاره کرد و آن را موهبتي بزرگ براي دانشگاه دانست.

رئيس دانشگاه فردوسي مشهد ضمن بيان رشد كيفي توليدات علمي دانشگاه ها در مسير شتاب علمي در سالهاي اخير،كه منظور نظر مقام معظم رهبري مي باشد، گسترش ارتباطات پژوهشي و همكاري با وزارت خانه ها و نهادهاي دولتي و انقلابي و همچنين شبكه جامعه دانشگاه هاي استان را از ديگر موفقيتهاي اين دانشگاه دانست.

رئيس دانشگاه فردوسي مشهد طرحهاي اقتصاد مقاومتي، تبديل مراكز رشد علم و فناوري به پارك علم و فناوري و المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان كشور را از جمله فعاليتهاي پيش روي دانشگاه معرفي كرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.