تمام تدابیر و برنامه ریزی لازم برای حضور روستائیان بخش مرکزی در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، بخشدار مرکزی مهاباد گفت : از چند هفته قبل ستادهای استقبال از رئیس جمهور در دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان تشکیل شده و در جلساتی با حضور معتمدان روستاها، برای استقبال از رئیس جمهور برنامه ریزی شده است.

پاکزاد افزود : این ستاد ضمن تزیین و نصب بنرهای خیر مقدم به هیات دولت در سطح روستاها، کمیته هائی هم برای ثبت نام مردم و حضور آنان در آیین استقبال از رئیس جمهور تشکیل داده است.

وی اضافه کرد : این کمیته ها در سطح روستاها با پخش اطلاعیه هایی از مردم خواسته اند درخواست ها و پیام های خود را برای رئیس جمهور در این کمیته ها ساماندهی کنند.

بخشدار مرکزی مهاباد با اشاره به برخی از مطالبات و درخواست ها روستاییان این شهرستان از هیات دولت افزود : توجه بیشتر به زیرساخت های روستایی از جمله راه های روستایی ، آب آشامیدنی ، کشاورزی ، دفع فاضلاب ، سامانه آبیاری تحت فشار و گسترش اینترنت بخشی از مطالبات روستاییان مهاباد از هیات دولت است.

وی اضافه کرد : درخواست تبدیل شدن روستای گویگ تپه به شهر و الحاق روستاهای سیدآباد و خانگی به شهر مهاباد از دیگر مطالبات روستاییان مهابادی از رئیس جمهور است.

پاکزاد گفت : بخشداری مرکزی با همکاری سازمان اتوبوسرانی مهاباد ، فردا بیش از 20 دستگاه اتوبوس را برای تسریع در حمل و نقل روستاییان و شرکت در آیین استقبال آماده و در برخی از روستاها نیز کمیته های مردمی وسایل نقلیه عمومی را برای انتقال مردم ساماندهی کرده اند.

بخشدار مرکزی مهاباد گفت: تمام نیازمندی های بخش برای ارائه به دولت در این سفر تهیه و تنظیم شده است که پس از جمع بندی نهایی و مشورت با شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش در فهرستی به فرمانداری شهرستان ارائه شده تا از طریق استانداری آذربایجان غربی به هیات دولت تحویل داده شود.

بخش مرکزی مهاباد با 88 روستا بیش از 56 هزار نفر از جمعیت این شهرستان را تحت پوشش قرار داده که از این تعداد در 55 روستا دهیاری دایر شده است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.