در جریان سفر رئیس جمهور به آذربایجانغربی ، در مجموع 341 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از 20 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، استاندار آذربایجان غربی گفت : دیدار با مردم استان ، بررسی مسائل و مشکلات استان در حوزه های مختلف تولیدی ، اقتصادی ، صنعتی و ارائه راهکار برای رفع این مشکلات ، افتتاح همزمان 341 طرح عمرانی و اقتصادی ، هدفگذاری برای اتمام طرح های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی و تأمین اعتبار برای تکمیل طرح های تاثیرگذار در توسعه استان ، از مهمترین اهداف سفر رییس جمهور به استان آذربایجان غربی است.

سعادت افزود : وجود آب و خاک حاصلخیز و مناسب در استان ، وجود یک میلیون هکتار زمین قابل کشت ، هم مرز بودن با سه کشور خارجی ، وجود جوانان با استعداد و فعال در حوزه های مختلف علمی به ویژه در بخش شرکت های دانش بنیان ، وجود همدلی و اتحاد میان مردم و اقوام و ادیان مختلف در استان از مهمترین ظرفیت هایی است که دولت تلاش میکند از این ظرفیت ها به بهترین شکل برای رونق و توسعه اقتصادی استان استفاده کند.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد : آقای روحانی ساعت 30/9 دقیقه ی فردا دوشنبه 10 خرداد از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد استان خواهد شد و پس از استقبال مردمی ، در ورزشگاه تختی ارومیه در جمع مردم استان به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی افزود : دیدار با برگزیدگان و نخبگان استان در رشته های علمی مختلف ، دیدار با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان و حضور در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه های رئیس جمهور در روز نخست سفر به استان است.

سعادت ادامه داد : رئیس جمهور در روز دوم هم با حضور در محل مجتمع پتروشیمی مهاباد ، ضمن افتتاح این طرح ، دستور افتتاح همزمان چندین طرح در نقاط مختلف استان و شهرستان ها را صادر خواهد کرد.

بگفته استاندار آذربایجان غربی ، حضور و سخنرانی در جمع مردم مهاباد و شرکت در نشست خبری اصحاب رسانه از دیگر برنامه های روز دوم سفر رئیس جمهور به استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.