اردبیل؛

وجود 450 کانون فرهنگی هنری فعال در استان اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۴۵۰ کانون فرهنگی هنری فعال در سطح استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر سقا در جلسه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از سال 72 با فعالیت 8 کانون آغاز شده و تاکنون بعد از گذشت بیش از 23 سال فعالیت‌های مطلوب و چشمگیری توسط این کانون‌ها در استان انجام شده است.

وی از ساماندهی و فعالیت 450 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: از این تعداد کانون فعال در سطح استان 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد نیز در مناطق شهری مشغول به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، هنری، و ورزشی هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به برنامه پنجم توسعه در مورد توسعه فعالیت‌های کانون‌های مساجد در کشور بیان کرد: براساس این برنامه در حال حاضر کانون‌های فرهنگی و هنری در 25 درصد از مساجد استان اردبیل راه‌اندازی شده و اقدام به فعالیت می‌کنند.

سقا همچنین در مورد دوره های آموزشی کانون‌های مساجد استان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تابستانی و اجرای طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کلاس‌ها و دوره‌های مختلف فرهنگی، دینی، قرآنی، ورزشی، علمی، آموزشی، هنری و فنی و مهارتی در مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، وجود ، کانون ، فرهنگی ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.