مشکل تردد صیادان فاقد مجوز در هندیجان برطرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار هندیجان گفت: با هماهنگی انجام شده مشکل تردد صیادان فاقد مجوز بر طرف و این افراد می توانند از امروز در دریا تردد کنند.

سیدمهران رفیعی افزود: در جلسه ای که با حضور فرمانده دریابانی ماهشهر، اداره بندر سجافی و شیلات در محل فرمانداری برگزار شد مشکل تردد قایق های صیادی فاقد مجوز بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

وی گفت: از امروز به مدت 20 روز این صیادان مجازند در دریا تردد کنند و در این مدت فرصت دارند تا اقدام به اخذ گواهی ایمنی از اداره کل بنادر و دریانوردی کرده  و جهت صدور دفترچه تردد به دریابانی مراجعه کنند.

فرماندار هندیجان افزود: پس از پایان این مهلت از تردد صیادانی که گواهی های ایمنی و دفترچه تردد نداشته باشند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

رفیعی گفت: به منظور اخذ مجوز صید نیز فرمانداری با هماهنگی نماینده هندیجان،ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی پیگیری لازم را از طریق وزارت جهاد کشاورزی به عمل خواهد آورد تا به معیشت این افراد ضربه وارد نشود.

از 2 ماه پیش از تردد صیادان هندیجانی فاقد مجوز به دریا جلوگیری شده است.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته ، دارای دو بندر مهم سجافی و بحرکان است و صیادی نقش مهمی در معیشت مردم این شهرستان دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تردد ، صیاد ، هندیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.