دبیر انجمن کاراته ناشنوایان گفت:ترکیب تیم ملی با نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور تکمیل می شود.

نگینی :استعدادهای برتر نفرات تیم ملی را تشکیل می دهندحسین نگینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور را با هدف کشف استعداد های برتر برای دعوت به تیم ملی برگزار می کنیم.این رقابت ها با حضور تیم های تمام استان ها به میزبانی گرگان روز سه شنبه 11 خرداد انجام می شود.

وی درباره مسابقات قهرمانی کشور عنوان کرد: این رقابت ها در دو گروه مردان و بانوان در دو بخش مبارزه یا کونیته و کاتا  از ساعت 9 صبح تا 16 روز سه شنبه در سه بخش مبتدی ، نیمه پیشرفته و پیشرفته برگزار می شود.

نگینی افزود: تیم ملی در تیر ماه سال جاری رقابت های جهانی ترکیه را پیش رو دارد و پس از مسابقات قهرمانی کشور، اردوهای آمادگی با حمایت فدراسیون ناشنوایان و کاراته در محل کمپ تیم های ملی در تهران آغاز می شود.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران قهرمان المپیک است و در رنکینگ اول جهان قرار دارد و ما امیدواریم در مسابقات جهانی ترکیه نیز از جایگاه خودمان دفاع کنیم.حضور تیم های قدرتمند ژاپن ، مالزی ، روسیه ، انگلیس و بلغارستان سطح این مسابقات را افزایش می دهد و قهرمانی را سخت تر می سازد.

دبیر انجمن کاراته ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم فدراسیون همانند گذشته از ملی پوشان حمایت کند و مسئولین وزارت ورزش نیز نگاه ویژه ای به کارته کاران ناشنوا داشته باشند تا مشکلات مالی و فضای تمرین تیم ملی برطرف شود و در آرامش اردوهای آمادگی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار