سرپرست فدراسیون ناشنوایان گفت: برگزاری نشست با انجمن ها بعد از مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان در اولویت قرار دارد.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: حضور من به عنوان سرپرست همزمان با برگزاری مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان شده است بنابراین در درجه اول این رقابتها حائز اهمیت است و پس از آن نشست با انجمن ها و استان ها در اولویت قرار دارد.
 
وی افزود: برنامه فدراسیون برابر با فدراسیون جهانی تدوین شده و در حال پیگیری است و بر اساس تقویم ورزشی و نظر کمیته فنی برای مسابقات برون مرزی تیم ها را در اردو قرار می دهیم و به رقابت ها اعزام می کنیم.با توجه به جا به جایی انجام شده در بخش ریاست فدراسیون،مسابقات داخلی با یک تاخیر کوتاه زمانی انجام می شود.
 
داوری در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون گفت: علاوه بر سابقه ریاست فدراسیون دو و میدانی، سالهای زیادی در خراسان رضوی،گلستان و خراسان شمالی در حوزه ورزش ناشنوایان فعالیت کردم و با ورزش آنها آشنایی زیادی دارم که کمک زیادی به من برای هدایت این فدراسیون می کند.
 
وی ادامه داد: فدراسیون در حال حاضر با مشکلات مالی زیادی مواجه است و سعی می کنیم در درجه اول بدهی ها را پرداخت کنیم و سپس به مشکلات حقوقی ورزشکاران و کادر فنی تیم های ملی رسیدگی کنیم.البته تمامی این موارد نیازمند یک منبع و حامی مالی مناسب است که در تلاش هستیم اعتبارات کافی را از این طریق بدست آوریم.
 
سرپرست فدراسیون ناشنوایان در پایان گفت: انتخاب رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان طی 4 تا 6 ماه آینده برگزار می شود و من سعی میکنم در این فاصله زمانی فضای مناسبی برای ورزشکاران ایجاد کنم و اگر هم به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوم طبق برنامه های تدوین شده مسابقات داخلی و خارجی را پیگیری می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار