عکاسان استان چهارمحال و بختیاری، فرهنگ، آیین ها و طبیعت بکر منطقه بازفت را به تصویر کشیدند.‏

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جمعی از عکاسان استان چهارمحال و بختیاری، با حضور یک روزه در منطقه بازفت، فرهنگ، آیین ها و طبیعت بکر این منطقه را به تصویر کشیدند.‏

این هنرمندان از روستای گزستان، قلعه تبرک، عبور عشایر بختیاری از رودخانه با بلم و شیرهای سنگی بختیاری ها که نشان از تکریم بزرگان و رشادت ها و دلاوری های مردم آن سرزمین است، عکاسی کردند.

بنا بر اعلام خانه عکاسان حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری؛ عکس های این هنرمندان به زودی در قالب یک نمایشگاه، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: فرهنگ، آداب و رسوم و سبک زندگی مردم منطقه بازفت، علیرغم تغییر نسبی بافت بیرونی و داخلی در سال های اخیر، تغییر چندانی نداشته و یکی از مناطق بکر و پر سوژه برای عکاسی در ژانرهای مختلف، با هدف ثبت و شناساندن هر چه بیشتر این جاذبه های فرهنگی و طبیعی به شمار می رود.

بخش بازفت، از توابع شهرستان کوهرنگ، و یکی از ایلراه‌ها و محل‌های کوچ عشایر در چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن در ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد و همیشه و خصوصاً در فصل بهار، به علت طبیعت بکر و بسیار زیبا، مورد توجه گردشگران است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار