حریفان تیم ملی فوتبال پنج نفره در تورنمنت پیش پارالمپیکی برزیل مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی فوتبال ۵ نفره برای کسب آمادگی بیشتر در یک تورنمت پیش پارالمپیکی در برزیل شرکت می کند که در این مسابقات تیم های آرژانتین ، چین ، مراکش ، ژاپن ، مکزیک و دو تیم از کشور میزبان حضور دارند.
بر اساس گروهبندی انجام شده از سوی مسئولان برگزارکننده تورنمنت بین المللی فوتبال پنج نفره برزیل، تیم ملی ایران در گروه اول این رقابت ها با تیم A برزیل، مکزیک و ژاپن دیدار می کند. در گروه دوم هم تیم های آرژانتین، چین، مراکش و تیم B برزیل به مصاف هم خواهند رفت. البته برنامه دیدارهای گروهی اعلام نشده است.

تمام تیم های شرکت کننده در این تیم به جز ژاپن دارای سهمیه پارالمپیک هستند و از این جهت حضور تیم ملی در این تورنمنت برای شناخت حریفان و ارزیابی نقاط ضعف و قوت بازیکنان حائز اهمیت است.

حسین رجب پور، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نصب، احمدرضا شاه حسینی، رسول باصری، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر و کامبیز محکم (بازیکنان) همراه با میثم شجاعیان و مهرداد عباسی (دروازه بانان) ملی پوشانی هستند که زیر نظر جواد فلفلی به عنوان سرمربی و ایمان فرحبخش و محمدرضا شاددل مربیان تیم و کاوه عزیزی نیز سرپرست در این تورنمنت شرکت می کنند.

گفتنی است برای حضور در تورنمنت بین المللی برزیل، تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران ساعت ۲۲:۲۰ شامگاه یکشنبه با ترکیب ۱۰ نفره تهران را به مقصد ریو دو ژانیرو ترک می کند و این رقابت ها از ۱۳ خرداد ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار