در مجمع کمتیه ملی المپیک در مورد گزارش بودجه سال 92 به اعضا گزارش داده شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چهل و سومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از ساعت 9:30  آغاز به کار کرد.

این مجمع با 30 دقیقه تأخیر در آکادمی ملی المپیک  و با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک و روسای فدراسیون‌ها آغاز شد.

در مجمع  امروز در خصوص بودجه سال 92 بحث و بررسی صورت گرفت که براساس آن ٤٢ میلیارد بودجه مصوب سال ٩٢ بود که ٣٨ میلیارد تخصیص پیدا کرد.

 ٢٨ میلیارد از این مبلغ به فدراسیون‌ها داده شد و ٩ میلیارد و ٣٠٠ میلیون هزینه مختلف بوده است. از سایر منابع یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون جذب شد که ٨٠٠ میلیون تومان از سوی IOC بوده است.

پس از ارائه این گزارش شایسته، رئیس فدراسیون تنیس  اعتراض کرد که چرا شهنازی، دبیرکل در مورد بودجه کوتاه صحبت کرده و این  در حالی است که طبق اساسنامه این موضوع باید توسط خزانه دار گزارش داده شود.

 از سوی دیگر این گزارش چرا باید به شکل خلاصه مطرح شود در حالیکه با اساسنامه منافات دارد  که هاشمی پاسخ داد: ما هیچ مشکلی نداریم و هیچ ابهامی وجود ندارد اما برای اینکه وقت جلسه گرفته نشود، بحث بودجه را در هیات اجرایی مطرح و تصویب کردیم.

حاشیه های جلسه؛

* سجادی به دلیل سفر به ژاپن غایب مجمع امروز است.

* بهرام افشارزاده به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در این مجمع حضور دارد.

* در ابتدای مراسم کلیپی از به اهتزاز در آمدن پرچم امام رضا (ع) پخش شد.

*در طول برگزاری این مجمع  از زهرا نعمتی، کماندار معلول کشورمان به عنوان ورزشکاری که دو سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کرده است، تجلیل شد.

دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک هدیه نعمتی را به او اهدا کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار