بازیگر «بادیگارد» به بررسی اعمال اقتصاد مقاومتی در آثار سینمایی و بازتاب آن در اقتصاد هنر پرداخت.

محمود عزیزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص طرح اقتصاد مقاومتی در تولید آثار سینمایی گفت: این از آن دسته موضوعاتی است که به غلط و بدون کارشناسی و ارزیابی عمق مطلب قرار است به صورت اقتصاد هنر اعمال شود؛ چون زمانی که ما از اقتصاد هنر صحبت می‌کنیم در ابتدا باید به فکر زیر‌ساخت های هنر و پی‌ریزی‌های آن باشیم.

وی افزود: واقعیت امر اینجاست پشت هر اتفاق هنری جزئیات پیچیده اقتصادی است. منتهی اگر جامعه قانونمند باشد و مناسبات اقتصادی آن به درستی رقم بخورد، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه شخصی از خانه بیرون آمده سوار اتوبوس می‌شود و تا زمانی که به سینما می رسد گردش مالی دارد. بعد که به سینما رسید بلیط و ساندویچ می‌خرد که در این مرحله نیز چرخه اقتصادی رقم خورده است. این مقوله در همه اقشار جامعه و شغل‌های موجود وجود دارد .

پس اگر این چرخه به درستی ارزیابی شود متوجه می‌شویم اقتصاد هنر که دغدغه ماست را باید از دریچه دیگری دید و استمرار آن نیاز به سرمایه گذاری در بخش زیرساخت‌ها دارد و امکان ندارد بدون سرمایه‌گذاری بتوانیم چیزی را در راس بنا کنیم.
 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.