فرمانده انتظامي مهاباد از متلاشي شدن باند سارقان خودرو و اعتراف به 48 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه سرهنگ "فتاح بابانژاد" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در مهاباد و شهرستان هاي اطراف، به دليل حساسيت موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت .

وي گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تجزيه و تحليل سرنخ هاي بدست آمده، تلاش هاي ماموران با اين فرضيه که سرقت ها توسط سارقان حرفه اي و با برنامه قبلي صورت پذيرفته است قوت گرفته و موفق شدند آنها را شناسايي کنند.

وی انتظامي تصريح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با همکاري اداره اطلاعات جنايي با مراجعه به آلبوم تصاوير سارقان سابقه دار و گشت زني هاي نامحسوس در تمامي مناطقي که احتمال حضور سارقان متصور بود، مخفيگاه آنان را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي يک عمليات منسجم هر دو متهم را حين اوراق خودروهاي سرقتي در محل مغازه و انباري واقع در سه راهي روستاي خانگي دستگير کردند.

بابانژاد افزود: در تحقيقات انجام يافته متهمان به سرقت 48 دستگاه خودرو از داخل شهرها و بازارهاي هفتگي شهرستان هاي مختلف استان هاي آذربايجان غربي، شرقي و کردستان اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامي مهاباد در پايان با اشاره به اينکه در اين رابطه دو نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شدند، خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه حدود 10 ميليارد ريال برآورد شده است و تعداد زيادي از مالباختگان نيز جهت شناسايي اموال در اين يگان حضور يافته و موفق به شناسايي اموال خود شده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.