مربی فرانسوی اسلالوم قایقرانی گفت:پتانسیل های فراوانی در ایران و در اسلالوم وجود دارد که قایقرانان را به مسیر روشنی هدایت خواهد کرد.

راست:پتانسیل فراوانی در ایران برای توسعه اسلالوم وجود داردتوماس راست در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد:هنگامی که وارد ایران شدم قایقرانانی که به تازگی آغاز به کار کرده بودند و ورزشکارانی که تجربه زیادی داشتند و قبلا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده بودند را ملاقات کردم.همه آنها از تجزبه خوبی برخوردار بودند.
 
وی افزود: در وحله اول خوشحالم که در ایران هستم. این دوره بانوان عملکرد بهتری نسبت به مردان داشتند.با توجه به اینکه در رشته اسلالوم در اروپا تیم های آقایان فعال تر از بانوان هستند. خوشحالم در مسیری قرار گرفتم که برنامه از پیش تعیین شده ام تداعی شد.
 
راست در ادامه توضیح داد: اسلالوم رشته ای است که در رودخانه باید فعالیت کنند .خوشحالم که پتانسیل زیادی در ایران وجود دارد. کشورها باید بر اساس استعدادها و خلاقیت های خودشان هر بسازندو مربیان ایرانی کسانی هستند که با کشور خود،اقلیم آب و هوایی و طبیعت آشنا هستند.وجود پیست های مصنوعی دلیلی بر پیشرفت در این رشته نیست بلکه با منابع آبی طبیعی بهترین پیشرفت را می توان کرد و پیشگویی خوبی داشت.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار