مربی تیم ملی رویینگ جوانان گفت:تیم زیر نظرم هنوز به آمادگی کافی برای حضور در کاپ آسیا نرسیده است امیدوارم تا زمان مسابقات این مهم انجام شود.

کبوتری: امیدوارم تیمم تا زمان مسابقات کاپ آسیا به آمادگی کامل برسدطاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:برای شرکت در کاپ آسیا تیمی مشکل از 7 قایقران زیر نظر من در تهران تمرین می کنند. متاسفانه در حال حاضر  تیم آمادگی کافی ندارد اما امیدوارم که برای حضور در کاپ به سطح مورد نظر برسد.
 
وی افزود:مسابقات کاپ آسیا در مسافت هزار متر و پانصد متر  دریاچه آزادی برگزار می شود،  دریاچه برای برگزاری این رقابت ها  مناسب است .
 
کبوتری در خصوص تیم رویینگ ساحلی و بقیه قایقرانان زیر نظرش تصریح کرد: تیم رویینگ ساحلی نیز در حال حاضر به تمرین مشغولند که  باید در مسافت 400 متر به رقابت بپردازد. در صورتیکه آمادگی بدنی شان به آن سطح مور نظر برسد و همچنین تمرینات کافی داشته باشند تا بتوانند در حین مسابقات موج را پیدا کنند، به طور حتم به اهداف مورد نظر می رسند و نتایج خوبی کسب می کنیم.

برای حضور در مسابقات رویینگ ساحلی که اوایل مهرماه برگزار می شود ،یک  تیم 5 نفری را انتخاب کرده ایم که 3 قایقران اصلی و 2 نفر جزو ذخیره ها هستند. این تیم یک ماه قبل از رقابت ها از تست می دهند .همچنین 6 قایقران در مریوان در حال تمرین هستند. 

انتهای پیام/  
برچسب ها: امیدوار ، تیم ، رویینگ ، کاپ ، آسیایی ، سطح ، زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار