خرمشهر آماده برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور یادواره آزاد سازی خرمشهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همه تمهیدات لازم برای برقراری امنیت، استقرار تماشاگران و شرایط رفاهی برای برگزاری این مسابقه فراهم شده است.

فرامرز کیانی زاده افزود: با توجه به جلسات متعددی که در ماه های اخیر درخصوص برگزاری بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با فرمانداری خرمشهر و دیگر دستگاه های مربوطه برگزارشده است همه شرایط برای میزبانی فراهم است.

وی گفت: با توجه به این که دیدار پایانی فوتبال جام حذفی به منظور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان برگزار می شود اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی پیش از بازی و در بین دو نیمه از دیگر برنامه هایی است که در روز بازی پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنیافزود: پیش از بازی به پاس قدردانی از زحمات پیشکسوتان ملی پوش استان از تعدادی از بازیکنان اسبق شهرستان خرمشهر تجلیل  و در پایان بازی از تعدادی از خانواده معظم شهدا  تقدیر خواهد شد.

 مراسم اهدای جام حذفی به موزه دفاع مقدس فردا 10 خرداد با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ، رئیس حراست وزارت ورزش، مسئولان سازمان لیگ، مسئولان استانی و جمعی از ورزشکاران برگزار می شود.

در این مراسم علاوه بر اهدای جام ، نمونه مدال قهرمانی، پیراهن ها و بازوبند های امضا شده کاپیتان های تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران و کارت های زرد و قرمز امضا شده داوران به این موزه اهدا خواهد شد.

فینال جام حذفی ساعت 21 امشب در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.