آبادان؛

آمادگی خرمشهر برگزاری فینال جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور

خرمشهر آماده برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور یادواره آزاد سازی خرمشهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همه تمهیدات لازم برای برقراری امنیت، استقرار تماشاگران و شرایط رفاهی برای برگزاری این مسابقه فراهم شده است.

فرامرز کیانی زاده افزود: با توجه به جلسات متعددی که در ماه های اخیر درخصوص برگزاری بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با فرمانداری خرمشهر و دیگر دستگاه های مربوطه برگزارشده است همه شرایط برای میزبانی فراهم است.

وی گفت: با توجه به این که دیدار پایانی فوتبال جام حذفی به منظور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان برگزار می شود اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی پیش از بازی و در بین دو نیمه از دیگر برنامه هایی است که در روز بازی پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنیافزود: پیش از بازی به پاس قدردانی از زحمات پیشکسوتان ملی پوش استان از تعدادی از بازیکنان اسبق شهرستان خرمشهر تجلیل  و در پایان بازی از تعدادی از خانواده معظم شهدا  تقدیر خواهد شد.

 مراسم اهدای جام حذفی به موزه دفاع مقدس فردا 10 خرداد با حضور رئیس فدراسیون فوتبال ، رئیس حراست وزارت ورزش، مسئولان سازمان لیگ، مسئولان استانی و جمعی از ورزشکاران برگزار می شود.

در این مراسم علاوه بر اهدای جام ، نمونه مدال قهرمانی، پیراهن ها و بازوبند های امضا شده کاپیتان های تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران و کارت های زرد و قرمز امضا شده داوران به این موزه اهدا خواهد شد.

فینال جام حذفی ساعت 21 امشب در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.