سرمربی تیم فوتبال استقلال: برای قهرمانی آمده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال تهران با هدف قهرمانی به خرمشهر آمده است.

پرویز مظلومی افزود: با کمک هواداران و همت بازیکنان به این هدف خواهیم رسید و از تیم پزشکی استقلال نیز که برخی بازیکنان مصدوم را برای این مسابقه آماده کرده اند، تشکر می کنم.

وی گفت:مسابقه فینال جام حذفی به احترام شهدای خوزستان و خرمشهر، در این شهر برگزار می شود که باید به احترام جانفشانی های آنها تمام قد بایستیم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود:پس از پایان لیگ برتر مجبور بودیم تیم را برای مدت طولانی در شرایط مسابقه حفظ کنیم، در حالی که ذوب آهن در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و در اوج آمادگی است. اما مسئولین این باشگاه همچنان اعتراض می کنند. اگر اعتراضی هم باشد باید از سوی استقلال مطرح شود.

 مظلومی در باره تغییر زمان برگزاری مسابقه فینال جام حذفی از سوم به نهم خرداد، گفت: اگر مسابقه در روز سوم خرداد ماه برگزار می شد،‌ بهتر بود زیرا فاصله کمتری از پایان بازی های لیگ برتر داشت، اما به دلیل حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، سازمان لیگ این مسابقه را شش روز به تعویق انداخت.

وی  افزود: پیشنهاد می کنم در سال های بعد، بلافاصله پس از پایان لیگ برتر، فینال جام حذفی برگزار شود.

تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 21 امروز (یکشنبه) فینال جام حذفی فوتبال کشور را در خرمشهر برگزار می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.