در بسته ی حمایتی دولت، مبلغ ده هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۶۰۰ واحد خرد و متوسط استان اصفهان پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان با بیان اینکه در بسته ی حمایتی دولت، مبلغ ده هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۶۰۰ واحد خرد و متوسط استان اصفهان پرداخت می شود، گفت: به۱۲۲ طرح های صنعتی، تولیدی و کشاورزی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و به دلیل نبود سرمایه ثابت معطل مانده اند تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

رسول زرگرپور با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه باید با قانون موسع برخورد کنند، تصریح کرد: قانون برای حل مشکلات مردم ایجاد شده است و باید همه در این مسیر قدم برداریم و هیچ کس را برای حل مشکلات مردم بازخواست نخواهند کرد در پایان این برنامه باید مشخص شود که چقدر مشکلات حل شده است و چه میزان اشتغال موجود حفظ و چه میزان اشتغال جدید ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه هر واحدی که متقاضی استفاده از تسهیلات است باید به بانک مربوطه ارجاع داده شود تا کار با سرعت بیشتری پیگیری شود، گفت: بانک ها نیز باید به دو صورت تخصصی و مشتری مداری نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

استاندار اصفهان به فعال شدن سایت بهین یاب در راستای استفاده از بسته ی حمایتی دولت، اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۲۵۵ واحد تولیدی خرد و متوسط جهت استفاده از تسهیلات ۱۰هزار میلیارد ریالی سرمایه در گردش در استان اصفهان ثبت نام کرده اند.

زرگرپور اضافه کرد: بخش کشاورزی نیز باید بتواند در این سامانه ثبت نام کند و تا زمانی که این امکان فراهم نشده است باید اطلاعات مربوط به این بخش به صورت دستی وارد و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئولیت این سایت را بر عهده دارد، افزود: موارد حداکثر یک هفته در کارگروه مصوب خواهد شد و به متقاضیان اعلام شود.

گفتنی است در این جلسه پرونده ی ۱۸ واحد تولیدی مشکل دار مطرح و بررسی شد و برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار