رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر 30 دستگاه از آمبولانس های استان فرسوده بوده که قرار است تا پایان امسال 16 دستگاه به این ناوگان افزوده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ساکی افزود: در حال حاضر 124 دستگاه آمبولانس شامل 78دستگاه اسپرینتر، 23 تویوتا هایس، 9 هایلوکس کمک دار، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد فوریتها، یک درزین آمبولانس و 10 موتورلانس وظیفه ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مردم لرستان را برعهده دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین از اضافه شدن 10 دستگاه آمبولانس جدید و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان فوریتهای پزشکی لرستان خبر داد و افزود: آمبولانس های خریداری شده از بهترین انواع آمبولانس های روز، پیشرفته و مدرن حال حاضر جهان با سوخت گازوئیل و محصول 2015 شرکت میزن آلمان با مارک اسپرینتر هستند که ارزش ریالی هر یک از آنها پنج میلیارد ریال است.

ساکی با بیان اینکه در مجموع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید این آمبولانس ها 50 میلیارد ریال هزینه کرده، افزود: تا پایان سال نیز 16 دستگاه دیگر از این آمبولانس ها به لرستان تحویل خواهد شد.

وی گفت: از مجموع آمبولانس های جدید دو دستگاه در الیگودرز، دو دستگاه پلدختر، یک دستگاه الشتر، یک دستگاه دورود، یک دستگاه بروجرد ، یک دستگاه خرم آباد و دو دستگاه در کوهدشت بکارگیری خواهد شد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.