آیین یادبودی روز دوشنبه 10خردادماه جاری مقارن با ۲۳ شعبان المعظم سال ۱۴۳۷ هجری قمری از ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برادر شهید فرشاد حسونی‌زاده اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده از شهدای مدافع حرم خوزستان آیین یادبودی روز دوشنبه 10خردادماه جاری مقارن با ۲۳ شعبان المعظم سال ۱۴۳۷ هجری قمری از ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

فاروق حسونی‌زاده افزود: آیین گرامی‌داشت سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده در کنار مزار شهید واقع در قطعه دو گلزار شهدای اهواز و در کنار دیگر شهدای مدافع حرم انجام می شود که در این برنامه حجت الاسلام شیخ عباس انصاری سخنرانی می‌کند.

برادر این شهید بیان کرد: همچنین در این برنامه خواهد کرد و زیارت عاشورا نیز قرائت می شود. حجت‌الله جلالی و سعید بنی‌طرف به مداحی و شعرخوانی می‌پردازند.

حسونی‌زاده در ادامه از همه شهروندان خوزستانی و اهوازی دعوت کرد تا در آیین بزرگداشت سالروز ولادت شهید فرشاد حسونی‌زاده شرکت کنند.

شهید فرشاد حسونی‎زاده (چلداوی) در دهمین روز از خردادماه سال ۱۳۴۴ در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان در جنوب استان خوزستان به دنیا آمد و در روز دوشنبه ۲۰ مهرماه سال ۱۳۹۴ همزمان با چهارم محرم الحرام ۱۴۳۷ به همراه شهید مجید مختاری‌فر (حمید مختاربند) در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) در سوریه شربت شهادت را نوشید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.