افزایش بهره وری و کاهش تلفات از سیاست های جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در آیین تجلیل از کارمندان نمونه گفت : افزایش بهره وری و کاهش تلفات از سیاست های جدی ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 صحتی در آیین تجلیل کارمندان و کارگران نمونه سال 93 و 94   ،   افزایش بهره وری و کاهش تلفات در صنعت برق را از سیاست های جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : توجه به ساماندهی بافت قدیمی و تاریخی شهر یزد ، اصلاح سطح مقطع سیم ها ، بهینه سازی روشنایی معابر ، حذف شبكه فشار ضعيف و استفاده از ترانسهاي كوچك، نصب خازن برروي تجهيزات مشتركين و بسیاری از اقدمات در جهت کاهش تلفات در سال های گذشته انجام شده و یا در حال اقدام است.

وی اضافه کرد: اصلاح ساختار شبکه، كاهش شعاع تغذيه فيدرهای 20 كيلوولت، جایگزینی شبکه كابل خودنگهدار ، كنترل و اصلاح ولتاژ انتهای فيدرهای  فشار ضعیف ، استفاده از تابلو تجميع و توجه ویژه به بحث لوازم اندازه گیری مشترکین برق  و بازآرایی شبکه ،  جزء اقدامات آتی ما در جهت رسیدن به کاهش تلفات خواهد بود.

وی  برنامه ریزی فنی توسط مدیران ، نگاه دقیق کارشناسی به موضوع و پویایی ، همراهی و همت تکنسین ها و کارگران شبکه  را  لازمه تحقق اقتصادمقاومتی  عنوان کرد.
صحتی افزود: تکیه کردن بر نظرات غیر کارشناسی، نداشتن برنامه و هدف در کارها ؛ سیستم   را دچار اختلال خواهد کرد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در بخش دوم سخنانش به نتایج کلی  دور اول ارزیابی نظام آراستگی اشاره کرد و افزود: در محور ساماندهی فایو اس ، عملکرد انجام شده مثبت و قابل تقدیر توصیف بود اما توجه به استاندارد سازی فعالیت ها خلاقانه همکاران و تهیه یک دستورالعمل منسجم و تعمیم آن به بخش ها یک امر ضروری است.

صحتی حفظ و نگهداری وضعیت تغییر یافته کنونی و ارتقاء آن به صورت مستمر و دائمی را نیازمند نظارت مسئولین اجرایی نظام آراستگی و همت جمعی همه کارکنان برشمرد.

 
وی نهضت بهره وری را به عنوان یک اقدامی پویا و زیبا در سازمان توصیف کرد و گفت : نهضتی موفق  است که در چیدمان ها ، تفکرات ، نوع ارتباط ،پوشش ها ، دیدگاهها ، نظرات و خلقیات افراد تغییر ایجاد نماید.

شایان ذکر است اجرای برنامه های شاد توسط هنرمندان استانی از دیگر برنامه آییین تجلیل کارمندان و کارگران نمونه سال های 94 و 93 بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار