مربی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان گفت:کسب مدال جهانی جزو اهدافمان در مسابقات جهانی بلغارستان است.

نثاری:هدفمان کسب مدال جهانی استحسین نثاری در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: مسابقات جهانی دو و میدانی ناشنوایان به میزبانی کشور بلغارستان از 5 تیرماه آغاز می شود که تیم ملی همراه باه 4 ملی پوش در این رقابت ها شرکت می کند و هدفمان کسب مدال جهانی و سکوهای قهرمانی است.

وی افزود: اردوهای آمادگی خوبی را پشت سر گذاشتیم اما از دی ماه سال گذشته تشیکل این اردوها به تعویق افتاد و پس از یک وقفه طولانی ، اردوی تیم  با چهار ملی پوش در محل کمپ های تیم ملی فدراسیون آغاز شده که این اردو متصل به اعزام است.

نثاری ادامه داد: حسین صداقت در ماده 5000 متر ، مسلم شیرزاد در ماده 110 متر با مانع ، عرفان صفاری در ماده پرتاب دیسک و سجاد چمنی در ماده پرتاب وزنه در اردو زیر نظر کادر فنی در حال تمرین هستند تا با آمادگی بالایی در مسابقات حاضر شوند.

مربی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: در این مسابقات از تمام دنیا شرکت می کنند و امیدوارم ملی پوشان بتوانند از سد حریفان نامی خود بگذرند و برای ایران افتخار آفرینی کنند. و از مسئولین تقاضا دارم که به بازیکنان ناشنوا نیز نگاه ویژه ای داشته باشند و مانند ملی پوشان پارالمپیکی از این ورزشکاران نیز حمایت کنند تا انگیزه ملی پوشان ناشنوا افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار