عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی ها به دنبال اختلاف اندازی بین قالیباف و شورای اسلامی شهر تهران هستند.

قالیباف  را به خاطر گناه نکرده مجازات نکنیم/  شهرداری باج می‌دهد یا نه؟محسن پیرهادی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به صحبت های اخیر شهردار تهران که در همایش شورای عالی استان ها مطرح شده بود، اظهار داشت: شهردار تهران در این همایش نقاط ضعف و قوت یک نهاد عمومی و اثرگذاری همانند شورا را بیان کرده است.


وی به اظهارات شهردار تهران در خصوص اینکه باید تمرکز زدایی را کنار گذاشته و امورات محلی را به خود مردم و شورا واگذار کنیم اشاره و مطرح کرد: وی عنوان کرده که این موضوعات باید بر اساس مبنای قانون اساسی که نیاز کشور است، باشد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در خصوص لایحه مدیریت شهری و دولتی صحبت هایی از سوی شهردار مطرح شده، تصریح کرد: شهردار در آن همایش به آفت هایی مانند سیاست زدگی، قبیله گرایی که ممکن است شوراها درگیر آن باشند، اشاره هایی داشته است.


پیرهادی با بیان اینکه شهردار تهران عنوان داشته که تحت فشار قرار دادن شهرداری ها خود یک آفت است، گفت: در این همایش از کل کشور حضور داشتند به همین منظور حرف های شهردار بازتاب های ملی خواهد داشت اما وی به رسم ادب گفت که نمی توانستم بگویم که شهرداری تحت فشار قرار می گیرد و مجبور است باج بدهد تا بماند.


وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر وضع همومی شهرداری و شوراهای کشور خوب است، گفت: در برخی مواقع استثناعی وجود دارد و تخلفاتی از سوی برخی از شهرداری ها صورت می گیرد که این امر هم از سوی دستگاه های قضایی پیگیری می شود.


پیرهادی با بیان اینکه شهردار تهران به رسم ادب و تواضع خود را ضعیف النفس شمرده اند تا به کسی بر نخورد، تصریح کرد: برخی ها صحبت های شهردار تهران را کات کرده و کلماتی را در کنار یکدیگر گذاشته اند تا جوسازی هایی را در رسانه ها به وجود بیاورند.

 

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه بنده با آقای چمران در خصوص موضوعات مطرح شده، صحبت هایی داشته ام، گفت: وی عنوان داشته که برخی ها جوسازی کرده اند، چراکه بنده شاهد بودم که همه اعضای شورای عالی استان ها از ایشان به خاطر صحبت هایشان تشکر کردند.


وی با بیان اینکه ما نمی توانیم به شخصی تهمت بزنیم ،افزود: شهردار تهران به شورا توهین نکرده و این موضوع هم از سوی آقای چمران تایید شده است.


پیرهادی تاکید کرد: عده ای قسمت هایی از صحبت های شهردار تهران را برداشته و سخنان وی را به شورای شهر تهران نسبت داده اند، چرا که آنها به دنبال ایجاد اختلاف بین قالیباف و شورای شهر تهران هستند.


وی ادامه داد: اگر شهردار تهران به دنبال توهین به شورای شهر بود، بدون شک رییس شورای عالی استان ها ساکت نمی ماند و نسبت به این اظهارات واکنش نشان می داد.


عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نباید در حق شهردار تهران بی انصافی شود، گفت: ما نمی توانیم شهردار را به خاطر گناهی که نکرده مجازات کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار