مهاباد؛

رقابت افزون بر سه هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد

بیش از یکهزار داوطلب از شهرهای جنوب استان آذربایجانغربی ، امروز در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی با هم رقابت کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال نودوپنج دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور از صبح دیروز در شهرستان مهاباد هم آغاز شد.

خان احمد زاده افزود: در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در مجموع سه هزارو پانصدو نودوپنج داوطلب از شهرهای جنوب استان در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی ومهندسی ، کشاورزی ومنابع طبیعی دامپزشکی وهنر باهم رقابت می کنند.

وی اضافه کرد : در آزمون امروز هزار و شصت و شش داوطلب از شهرهای جنوب استان در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با هم رقابت کردند.

هفتاد و پنج درصد از شرکت کنندگان امروز را آقایان و بیست و پنج درصد را خانمها تشکیل می دادند که در رشته های علوم انسانی و پایه و فنی- مهندسی با هم رقابت کردند.

نتایج این آزمون نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد سال نود و پنج دانشگاه آزاد اسلامی از ششم خرداد ماه آغاز شده و تا هشتم این ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار میشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.