مهاباد؛

مهاباد ، با بازارچه های متعدد ، مرکز تجاری منطقه

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی ازسالها قبل به یکی ازشهرستان های تجاری دراین منطقه تبدیل شده و وجود بازارها و بازارچه های بزرگ ومتعدد و عرضه کالاهای متنوع ، سالانه صدها هزارنفررا ازاقصی نقاط کشور به سوی خود جلب می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، بازارمهاباد،پاتوق خریداران خرده و عمده است وهر روز بویژه روزهای تعطیل ، انبوهی ازمسافران را در این بازار می بینی که با اشتیاق خاصی از این مغازه به آن مغازه در حال رفت و آمد و یا خرید هستند.

استقبال خوب مردم و مسافران سبب توسعه بازاروبازارچه های مهابادشده وپوشاک، لوازم خانگی و تزئینی و انواع وسائل صوتی وتصویری واسباب بازی جای خودش رادراین بازار پیداکرده است.

در این میان برخی مغازه داران،برای جلب رضایت مشتری چیزی کم نمی گذارند ، از خوش خلقی گرفته تا تخفیف های ویژه که البته با این کارها، مشتری های زیادی هم برای خودشان دست و پا کرده اند.

خلاصه ، بازار مهاباد از چنان تنوعی برخوردار است که هر مشتری را با هر نوع سلیقه ای، با دست پر راهی خانه می کند.

با گذشت 68 روز از سال ، بازار مهاباد همچنان به زیبایی و رنگارنگی بهار است و چه چیزی بهتر از اینکه هم بازاریان شکرانه پروردگار را بجا می آورند و هم مردم و میهمانان از خریدهایی که می کنند، راضی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.