خطیب جمعه سمنان گفت: نمایندگان خبرگان رهبری انقلابی هستند و راه انقلاب و کشور را با عزم و اراده پولادین و توکل بر خداوند ادامه خواهند داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به آغاز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت : جهاد کبیر سرلوحه کار فقها این دوره مجلس خبرگان رهبری قرار خواهد گرفت و به کمک خداوند جهاد در جامعه نهادینه می شود.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : رهبری معظم انقلاب در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همه نمایندگان را به ایجاد فرهنگ جهاد اکبر تشویق کردند.
وی اظهار داشت: جهاد کبیر سرلوحه کار نمایندگان خبرگان رهبری قرار می گیرد و نمایندگان مردم در این مجلس نیز به این فرهنگ اهتمام می ورزند.
وی به انتخاب رئیس جدید این دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره و اضافه کرد: مجلس خبرگان رهبری به نمایندگانی که در راه حق و ولایت قدم می گذارند احتیاج دارد و به حق آیت الله جنتی برازنده ریاست مجلس خبرگان رهبری هستند.
خطیب جمعه سمنان یادآور شد: نمایندگان خبرگان رهبری انقلابی هستند و راه انقلاب و کشور را با عزم و اراده پولادین و توکل بر خداوند ادامه خواهند داد.
شاهچراغی همچنین به حج تمتع امسال اشاره کرد و گفت : متاسفانه حج تمتع در سال جاری با مشکلاتی روبه رو است و هنور نمایندگان ایرانی و عربستانی به توافق نهایی برای اعزام مردم مسلمان ایران به خانه خدا نرسیدند که این رفتار سعودی ها بسیار نگران کننده است.
وی در بخش دیگری با اشاره به دهه نکوداشت مساجد از همه خادمان خانه های خدا خواست تا با عطر افشانی و پاکیزه نگه داشتن ، مساجد را برای ایام ماه مبارک رمضان آماده کنند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.