نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف وامور خیریه کشور گفت: تسلیم ناپذیری در برابر کفر وجهاد درراه خدا رمز ماندگاری امامزادگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام علی محمدی،در آیین کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام در آران و بیدگل گفت: امامزادگان
جهاد کبیر را ترویج کردند ومانند اجدادشان در برابر ظلم و زور کفر ایستادگی ومقاومت کردند واز باطل تبعیت نکردند.
وی، در ادامه علاج همه مشکلات در شرایط فعلی را رسیدن به اقتدار وحدت واقعی در سایه تعالیم اسلام، معارف قرآن واهل بیت علیهم السلام اجمعین دانست گفت: تسلیم ناپذیری در مقابل خواسته های نابجای دشمن چون امامزادگان رمز پیروزی  وسعادت وسربلندی ما در برابر دشمن است.
حجت الاسلام محمدی،با انتقاد از گفته کسانی که می‌گویند ارتباط با غرب یک بسته کامل است وباید در همه امور سیاسی فرهنگی واقتصادی از آنها تبعیت کرد گفت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در تعامل با دنیا درها را نمی بندیم اما تمام موارد آنها بویژه امور مقابل با اسلام را نمی پذیریم وتبعیت نمی کنیم.
وی، با استناد به کلام مقام عظمای ولایت که فرمود ما خواسته کشورهای نامشروع بویژه اسراییل وهمراهانش را نمی پذیریم افزود: ما در ارتباط نباید از اصولمان عدول کنیم.
به گفته وی،تنها راه علاج مشکلات کشور تمسک به قرآن،  معارف واسلام است.
وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی محمد هلال بن علی علیه‌السلام اظهارداشت :اکنون خدا بعد از 1400 سال اراده کرده است که این امامزاده از این منطقه به همه ایران شناسانده ومطرح شود که این همان وعده خدا در آیه نورانی یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.