کلاه قرمزی و حسن کچل زنگ نشاط و شادی را برای کودکان کاشان نواختند زنگ نشاط و شادی برای کودکان کاشانی به‌صدا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،درگفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، گفت: اجرای برنامه هنری نمایش "حسن کچل" در سالن مهربان فرهنگسرای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و نخستین زنگ نشاط و شادی در بازیخانه کلاه قرمزی شادی و نشاط را به کودکان و خانواده‌های کاشانی هدیه کردند.
مهدی فخرئی کاشانی، افزود: ایجاد محیطی سالم و شاداب همراه با شور و نشاط ورزشی، اجرای بازی‌های کودکانه با حضور کارشناسان ورزشی، آشنایی کودکان با فعالیت‌های اجتماعی، دوست یابی در محیط های سالم، شناسایی ورزش‌های سالم و پرتحرک، آشنایی کودکان با بازی های مختلف فکری- آموزشی، یادگیری قوانین و نحوه بازی کردن، رقابت سالم در مسابقات و تاثیرات مثبت و پرانرژی برای فرزندان از جمله اهداف نخستین زنگ نشاط و شادی بود.
وی با اشاره به برگزاری نخستین زنگ نشاط و شادی به همت اداره تفریحات
سالم معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تصریح کرد:پرتاب حلقه، پرتاب توپ و عبور از موانع با اهدای جوایز به 10 نفر نخست در پایان هر بازی از ویژه برنامه های این مسابقات دوستانه بود.
به‎گفته‎وی، برپایی ایستگاه رایگان سنجش قند خون نیز با حضور خانواده‌ها برنامه جنبی نخستین زنگ نشاط و شادی در بازیخانه کلاه قرمزی شهرک خاتم الانبیا(ص) برای خانواده‌های کاشانی بود.
 مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،در ادامه اجرای 10 شب نمایش "حسن کچل" رایادآورشد و گفت:این نمایش به نویسندگی و کارگردانی "رضا رادبخت"راز 30 اردیبهشت تا هشتم خرداد ماه
برای خانواده‌های کاشانی اجرا می‌شود.
فخرئی کاشانی افزود: نمایش "حسن کچل"  با هدف ایجاد روحیه  شادابی و با نشاط برای شهروندان و خانواده های کاشانی هر شب ساعت 19 در سالن مهربان فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اجرا می شود.
وی افزود: حسین حداد پیشکسوت هنر نمایش و تئاتر، عباس تفرشی، حمید سهراب زاده، امیر حسین ستاری، رضا رادبخت، محمد عباس زاده، علی سلیمانی، علی صادقی، منا سیاهکار، ایمان مسعودنیا و محمد اصغری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
به‎گفته‎وی، این نمایش تلفیقی از نمایش آئینی و سنتی است که تولید آن طی چند ماه تلاش توسط نویسنده به طول انجامید و پس از بازبینی شورای بررسی نمایش کاشان به مرحله اجرا درآمد و به روی صحنه رفت.
فخرئی کاشانی در پایان محتوا و مضون بسیار آموزنده نمایش "حسن کچل"  را تاکید کرد و گفت: این نمایش با استقبال پرشور خانواده‌های کاشانی روبرو شده است.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار