عملیات ساخت مرکز سلامت شهری و روستایی خلیفان از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت : مرکز سلامت خلیفان یکی از مراکز اجرایی پزشک خانواده است که در زمینی به مساحت 625 مترمربع با زیربنای 600 مترمربع در دو طبقه ساخته می شود و بیش از 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه خواهد داشت.

این مرکز قرار است امسال‌ به بهره‌برداری برسد.

وی افزود : به منظور تجهیز واحد دندان‌پزشکی حدود 250 میلیون ریال به یونیت دندان‌پزشکی این مرکز اختصاص داده شده که بزودی پس از بهره‌برداری ، در مرکز سلامت‌شهری روستایی خلیفان راه‌اندازی می‌شود.

مرزنگ خاطرنشان کرد : در مجموع بیش از 3 میلیارد ریال برای برای تجهیز ، نوسازی و بهسازی مراکز بهداشتی درمانی روستایی کاولان ، قمطره ، کانی‌سیب ، گویگ‌تپه و کوشک‌دره ، همچنین مرکز سلامت جامعه‌شهری بداق‌سلطان هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد افزود : مرکز سلامت روستایی خلیفان با داشتن بخش‌های دندانپزشکی ، پزشک‌عمومی ، مامایی ، بهداشت محیط و حرفه‌ای ، تزریقات و پانسمان ، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها ، بهداشت خانواده و داروخانه و 4 خانه بهداشت 15 نفر پرسنل زیر پوشش خود به جمعیت 3500 نفری منطقه خلیفان و کانی سیب ، خدمات رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: پیشرفت ، ساخت ، مرکز ، سلامت ، خلیفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.