در جریان بیست و هشتمین دور سفر رییس جمهور ، مردم مهمان نواز شهرستان مهاباد، سه شنبه هفته آینده میزبان رئیس جمهور خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، معاون فرماندار مهاباد در جلسه ستاد استقبال از رئیس جمهور گفت : پیشتر قرار نبود که رئیس جمهور در سفر به آذربایجان غربی به مهاباد سفر کند ولی اعلام شده که یکی از برنامه های آقای روحانی در این سفر حضور در شهرستان مهاباد و دیدار با مردم این خطه خواهد بود.

شجاعی افزود : در سفر رئیس جمهور به این شهرستان ، مجتمع بزرگ پتروشیمی مهاباد که یکی از طرح های بزرگ اقتصادی غرب کشور و آذربایجان غربی است، به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در این سفر همچنین رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی این شهرستان در جمع مردم مهاباد سخنرانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد : بدون تردید سفر رییس جمهور به این شهرستان ، سفری پر خیر و برکت و کارگشا خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد در سفر آقای روحانی و هیات همراه ، توسعه و اشتغال این شهرستان ، همچنین مشکلات آن مورد توجه و بررسی هیات همراه رئیس جمهور قرار گیرد.

معاون فرماندار ویژه مهاباد گفت: در این سفر که برای سه شنبه برنامه ریزی شده است، تعدادی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهوری نیز وی را همراهی می‌کنند.

وی افزود : مقدمات لازم برای میزبانی از رییس جمهور در سفر به شهرستان مهاباد مهیا و کمیته های مختلفی نیز برای استقبال شایسته از آقای روحانی و هیأت همراه در فرمانداری تشکیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.