فرماندار بهار گفت: به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) امسال 600 نفر از مردم بهار به مرقد مطهر ایشان اعزام مي شوند.

اعزام 600 نفر از مردم بهار به مرقد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی پناه در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره) شهرستان بهار اظهار داشت: مسئولان شهرستان با انسجام و وحدت رويه در اجراي برنامه ارتحال امام راحل (ره) همکاري لازم را داشته باشند زیرا که تحول امروز کشور ما و حتي جهان مرهون رهنمودهاي آزادي بخش و جهان شمول امام(ره) است.

وی با اشاره به اينکه برنامه هاي اجرايي به مناسبت ارتحال امام (ره) بايد بيانگر اهداف و سياست هاي امام راحل باشد، اظهار داشت: متوليان امر در تدوين و اجراي برنامه هاي چنين مناسبت هايي بايد بدانند که هدف اصلي از اجراي اين برنامه ها تبيين و ترويج اهداف و راهبردهاي مختص آن است.

 فرماندار بهار با اشاره به اينکه آرامش امروز نظام و مردم کشور ما مرهون جانفشاني هاي نسل انقلاب در دوران دفاع مقدس و راهبردهاي آزادي بخش و جهان شمول امام راحل (ره) است، عنوان داشت: در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) بايد از مشارکت مردمي استفاده نمود.

وی افزود: در برگزاري برنامه هاي ارتحال امام (ره) سعي شود از سخنراناني استفاده شود که از ياران امام بوده و اهداف و افکار ايشان را از نزديک لمس کرده باشند چراکه نسل جوان براي آشنايي با رهبر کبير انقلاب نيازمند درک کامل افکار و رهنمودهاي امام راحل (ره) هستند.

وي بیان کرد: امام خميني(ره) به عنوان شخصيتي بي بديل در تاريخ، احياگر اسلام ناب محمدي و بيدادگر ملتهاي جهان در عصر تکنولوژي و ارتباطات است.

فرماندار بهار تاکيد کرد: ابعاد شخصيت اثر گذار امام در تاريخ جهان بايد تدوين و تبيين شود و در اختيار جوانان و دانشجويان و نسل جديد انقلاب قرار گيرد.

در ادامه 15 کميته تشکيل و مقرر شد که کميته ها علاوه بر کمک در اعزام زائران برنامه هايي در شان امام امت درنقاط گوناگون شهرستان اجرا کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.