برجام باعث حضور سرمایه‌گذاران خارجی در بورس اروند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پیش از برجام سرمایه‌گذاران خارجی تمایلی برای حضور در این منطقه نداشتند ولی امروز با اقدامات انجام شده سرمایه‌گذاران خارجی بورس اروند را به تهران ترجیح دهند.

اسماعیل زمانی با اشاره به زیرساخت‌های منطقه آزاد اروند افزود: این منطقه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسبی را داشته و با آماده کردن بسترهای مناسب مالی و سرمایه‌گذاری می‌توان بسترهای اقتصادی را تقویت کرد و باعث ایجاد زمینه تجارت بین‌الملل شد.

وی با اشاره به مشکلات مالی پیش از برجام گفت: در پیش از برجام شرایط مالی مناسب نبود و بر این اساس سرمایه‌گذاران خارجی تمایلی برای حضور در این منطقه نداشتند ولی امروز با اقدامات انجام شده به گونه‌ای پیش رفت که سرمایه‌گذاران بورس اروند را به تهران ترجیح دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر بیشتر شدن مبادله مالی در حوزه کاری انرژی افزود: لازم است در زمینه انرژی امتیازات ویژه‌ای درنظر گرفته شود و در اروند به این امر نگاه خاص‌تری نسبت  مناطق دیگر شود.

زمانی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های بورس، معافیت سرمایه‌گذاران از مالیات است تصریح کرد: معافیت حقوق‌بگیران، معافیت کار اجرایی، معافیت مستمری بگیران و معافیت افراد فعال اقتصادی از مزیت‌های دیگر حضور و فعالیت در بورس است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، حضور ، سرمایه ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.