طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، بخش اورژانس و درمانگاه مرکز سلامت شهرستان ملکان افتتاح شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیر مرکز سلامت ملکان در حاشیه این مراسم گفت: برای تجهیز و راه اندازی بخش اورژانس و درمانگاه  این مرکز  بالغ بر سه میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

پروین نویدی از فعالیت سه مجتمع پزشکی زیر نظر مرکز سلامت ملکان در شهر ملکان خبر داد و گفت: در این مرکز جمعاً بیش از 32 هزار جمعیت در شهر ملکان زیر پوشش خدمات این مراکز قرار گرفته اند و حدود 40 نفر نیز به عنوان پزشک، مراقب، کارشناس و واکسیناتور جذب کار شده اند.

وی افزود:در مجتمع‌های سلامت ملکان، خدمات پزشکی شامل اورژانس، پزشک عمومی، نمونه گیری کلیه آزمایشات، مراقبت های مادران باردار، خدمات مامایی، پرستاری، دندانپزشکی، مشاوره تغذیه روان، واکسیناتور، معاینات رانندگان،بهداشت محیط و حرفه  با تعرفه دولتی و بیمارستانی به شهروندان شهرستان ملکان ارائه خواهد شد.

وی از ارائه خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان به کلیه کودکان زیر 14 سال و مادران باردار درمرکز سلامت خبر داد و گفت: همچنین کلیه آزمایشات رتین بارداری نیز در این مرکز مجانی انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار