فرمانده انتظامی بهار گفت: یک محموله کالای قاچاق به ارزش 367 میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

دستگیری دو قاچاقچی در شهرستان بهار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛جمشید باقری با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی ونظارت ایست بازرسی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار یک دستگاه خودرو که حامل کالا بود را متوقف کرد افزود:پس از بررسی خودرو مشخص شد قاچاقچیان تعداد هشت حلقه لاستیک به ارزش 160 میلیون ریال به همراه چهار دستگاه کولر گازی به ارزش 150 میلیون ریال و تعداد دیگری کالای قاچاق به ارزش 57 میلیون ریال را بدون مجوز گمرکی و قانونی از مرزهای غربی کشور بارگیری کرده‎اند.


فرمانده انتظامی بهار ادامه داد:  در این زمینه دو نفر قاچاقچی دستگیر و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل شد ومتهمان به مراجع قضایی اعزام شدند.

باقری با اشاره به اینکه  مقابله با پدیده شوم قاچاق به طور جدی در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفته است تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر را در سطح شهرستان بهار را اجرایی کردند  که دراین زمینه و اجرای این طرح‎ها 24 نفر از معتادان و فروشندگان مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات فرد سابقه‎داری که بارها به دلیل فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده بود و هر بار پس از آزادی از زندان مجدداً به شرارت و فروش مواد مخدر ادامه داده بود دستگیر و مقدار 262 گرم انواع مواد مخدر نیزاز او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاربیان کرد: در اجرای این طرح‎ها بیش از 400 گرم مواد مخدر به همراه تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد کشف شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.